onsdag 28. oktober 2009

En ettermiddagstur på vidda.


Jeg måtte bare ta meg en liten tur i høyden for å få litt frisk luft og ta noen bilder. Det lå visst snø der oppe alt så det var artig. Må nok snart tørke støv av skiene nå til neste gang..


Jeg fikk det litt travelt med å ta bilder da det ble så fort mørkt, og at isen jeg sto på smelta så jeg begynte å synke!


Spor i snøen.


Jeg kom overaskende på denne på vei tilbake til bilen, da jeg hadde vært nede å sett på en elv i nærheten. Den sto først med ørene rett bakover så jeg ble litt på vakt på hva som ville skje.


Den begynte å løpe vekk så jeg prøvde å lokke på den. Det virket! Den stoppet opp og titta dumt på meg i 5 min så jeg fikk noen bilder. Det var nesten umulig å få tatt noen siden det var blitt så mørkt. Det var da spennende likevel..

1 kommentar:

  1. Der hadde iallefall ikke jeg turt å stått lenge! kult bilde!!

    SvarSlett